香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
胃食妹ET | 06-Apr-08 | 飲飲食食 - 油麻地 | (1720 Reads)

簡簡單單幾個人食餐飯. 唔使煩,唔使諗邊個唔食咩嘢,唔使理你夠唔夠飲. 總之一句,食得開心,食得放心!!!!!!!

砵酒焗蠔

炸大腸

咸魚粒豬粉腸魚卜

蓮藕餅

松子炒鱔粒

椒鹽豆腐拼魷魚

焗魚腸

椒鹽九肚魚

豉油皇鵝腸 - 又肥又爽脆,超勁爆炸好食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

豉椒炒蟶子

紅燒乳鴿

油鹽水浸蜆

地址 : 油麻地吳松街66號
電話 : 2332 7366


[1]

呵呵呵....我上星期至去完咋....同你可能擦身而過都未定呢!


[引用] | 作者 豆豆 | 09-Apr-08 | [舉報垃圾留言]

[2]

好耐都冇食過炸大腸啦!見到真的好想食~
不過最吸引我都是碟椒鹽九肚魚~

藍秋哥哥
[引用] | 作者 藍秋哥哥 | 11-Apr-08 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: 豆豆
豆豆 :
呵呵呵....我上星期至去完咋....同你可能擦身而過都未定呢!

哈哈哈,都唔奇喎!

胃食妹ET
[引用] | 作者 胃食妹ET | 13-Apr-08 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: 藍秋哥哥
藍秋哥哥 :
好耐都冇食過炸大腸啦!見到真的好想食~不過最吸引我都是碟椒鹽九肚魚~

我都好鍾意椒鹽九肚魚外脆內軟,真係好好味架!

胃食妹ET
[引用] | 作者 胃食妹ET | 13-Apr-08 | [舉報垃圾留言]